Laatste week USA

31 augustus 2016 - New York, New York, Verenigde Staten

Hallo iedereen,

Ik ben weer in New York! Afgelopen maandag zijn de laatste campers naar huis gegaan, s'avonds hadden we de staff banquet en een party en zijn we afgezet in New York.

De mensen die ik heb ontmoet bij Camp Anne zijn geweldig. We zijn een grote familie geworden, dat maakte het afscheid nemen vrij zwaar. Maar nu staan er weer nieuwe dingen op de planning!

Ik zit samen met Cheyenne in het World Hotel in China town. Gisteravond zijn we naar de Brooklyn bridge geweest. Die hebben we over gelopen en aan de andere kant van het water de skyline gezien. Het is super mooi! Met mijn camera heb ik super heldere foto's kunnen maken.

Nou, nu m'n bedje uitkomen en even lekker douchen.

Tot over een weekin Nederland!
Xxx

1. Marian Bunt:
    31 augustus 2016
    Geweldig meis! Hele ervaring rijker die niemand jou afpakt, en die je altijd met je mee zal dragen! !
    Nu heerlijk genieten! !! We kijken uit naar jouw thuiskomst! En dan...opnieuw het avontuur tegemoet!
    Dikke kus van ons allemaal! En natuurlijk heel veel kusjes van je broertje!♡♡♡♡♡♡♡♡♡
  2. Je liefstee zussieee:
    31 augustus 2016
    Wauuww... Onbeschrijfelijk hoe trots ik op je ben nog klein weekje dan knuffel ik je plat
    Xoxo sweet sis
  3. Annemarie Driessen:
    Geniet nog even ....
    De tijd gaat zo snel !
    Wie weet over een jaar zeg je "Dag Nederland" ik ga weer terug ! Goede reis terug !
    Bye bye !
    Groeten van ons allen aan de Linge in Dodewaard !
  4. Rutger en Johanna:
    31 augustus 2016
    Anne meid geniet nog maar even van je laaste dagen. En goede terug reis. We gaan je mooie foto's zien. Lieve groetjes Rutger en Johanna xxx
  5. Jan en jan:
    1 september 2016
    Hallo Anne,
    het zit er bijna op.
    de tijd is om gevlogen,
    we wensen je een voorspoedige thuis reis en horen straks wel de verhalen en bekijken de foto''s
  6. Cheyenne:
    2 september 2016
    Whoehoe blij dat ik deze momenten met jou kan delen ! ❤️❤️