België..

7 februari 2017 - Mechelen, België

Lieve vrienden en familie,

Het is alweer even geleden dat ik mijn laatste reisblog heb geschreven. De laatste blog heb ik geschreven op het John F. Kennedy airport. Ik hoef mijn ogen alleen maar te sluiten en ik kan je precies vertellen hoe het er daar uitzag. De wachtruimte bij de gate die alleen maar voller liep met mensen. Er zaten vooral ouderen en zakenmannen te wachten. Hier en daar een kind, maar niet veel. Ik werd nog in het Pools aangesproken, zie ik er zo buitenlands uit? En toen ik eindelijk in het vliegtuig zat, ben ik in slaap gevallen.. terug naar Europa.

Ongelooflijk dat dat alweer een half jaar geleden is! In dat half jaar heb ik uiteraard niet stil gezeten. Al heel wat ritjes Mechelen-Nederland heb ik op mijn naam staan. Want mijn laatste stage loop ik niet in Nederland maar in België! Het bevalt me prima moet ik zeggen op de dienst kindergeneeskunde en neonatologie. Andere cultuur, andere manieren en vooral een hele leuke ervaring! Ik ben nog lang niet klaar met reizen!

Wat ik hierna ga doen, ik heb geen flauw idee. In ieder geval geen hbo, maar werken en kijken of er mogelijkheden zijn om hoger op te komen. Geld sparen (ik ga beginnen met een nieuwe business, daarover later meer :)) , reisjes maken en daarover natuurlijk blog's schrijven ;)

... maar nu eerst deze stage halen en mijn diploma halen!

Liefs Anne :*

1. Marian Bunt:
    7 februari 2017
    Goed bezig schat! Gaat lukken! ! Xxx
  2. Annemarie Driessen:
    8 februari 2017
    Wat goed en interresant dat je op zoveel plaatsen bent geweest
    Heel veel succes met je stage Anne !
  3. Jan en jan:
    8 februari 2017