Atlantic city

5 augustus 2016 - Atlantic City, New Jersey, Verenigde Staten

Hoi hoi allemaal,

Mijn vrije tijd hier in Atlantic City zit er over een uurtje alweer op. Dit is een van de mooiste plaatsen waar ik ooit ben geweest. Foto's kan je zien onder het kopje foto's.

Atlantic City is een stad aan de kust van de noord atlantische oceaan. Hier zijn veel grote hotels, bars en winkels. Deze 2,5 dagen heb ik doorgebracht met veel vrienden van het camp. We zijn wezen zwemmen, shoppen en uit geweest.
Tropicana is een heel groot hotel met een winkelcentrum, bars, clubs en casino's. Ik heb met verbaasde ogen staan kijken hoe groot het is en hoe het is ingedeeld. Rokers die gewoon in het gebouw mogen roken zonder een aparte ruimte. Wat voor Amerika sws heel zelden is.

Ik heb een M&M cake op. Het meel was een soort van pannenkoek achtig baksel. Super lekker!

S'nachts zijn we naar het strand geweest. Ongelooflijk hoe sterk het water is en heel zout.

Straks weer terug naar het kamp. Vanavond gaan we in het dorpje zelf nog wat drinken en morgen hebben we training. Zondag arriveren de kinderen en dan is de eerste kindersessie begonnen. Na die sessie hebben we nog 1 kindersessie en dan is de zomer alweer over. Het gaat ongelooflijk snel!

Liefs,
Anne (alhoewel ik hier Ann wordt genoemd. Ik sta raar te kijken als iemand Anne zegt )

1. Marian Bunt:
    5 augustus 2016
    Ha Lieverd, prachtig geschreven! Goed Nederlands...ha..ha... Mooie foto's! Heel veel succes en plezier gewenst! Gaat helemaal goed komen!
    Groet en dikke kus van het thuisfront. :*
  2. Rutger en Johanna Broekhuizen:
    5 augustus 2016
    Anne wat fijn dat het zo goed gaat . En dat toch ook nog paar dagen heb om bij te komen. Wat leuk om je verhaal weer te lezen. Liefs van Rutger en Johanna xxx
  3. Annemarie Driessen:
    Groeten van ons allen
    Familie Driessen Dodewaard
  4. Frouke:
    5 augustus 2016
    Wat een mooie ervaringen mag je allemaal beleven, geweldig!
    Geniet ervan!
    Lieve groeten van ons allen
  5. Jan en jan:
    5 augustus 2016
    hoi Anne,leuke foto's,geniet van de vrije tijd,leuk om je verhaal te lezen en dat je het goed naar je zin hebt.veel plezier verder en succes met de kinderen die nu bij jullie komen.groeten Jan =Jan
  6. Je liefstee zussieee:
    6 augustus 2016
    Wauw wat super mooi en leuk toppertje van mee
    Xxx zussjee
  7. Trudy:
    6 augustus 2016
    Hoi Anne, leuk om je verhaal te lezen! Mooie foto's en fijn dat je het zo goed naar je zin hebt . Succes met de kinder sessie. Groetjes en liefs van ons xxx